[Game Review] Reckless Getaway

[Game Review] Reckless Getaway

on Aug 20 in Jocuri, Review by

Un nou joc de condus, numit Reckless Getaway, a fost lansat ieri de Polarbit. Ei sunt de altfel și creatorii Reckless Racing și Raging Thunder și jocurile lor întodeauna au avut o grafică și gameplay excelent. Povestea din Reckless Getaway este simplă: ești șoferul unei mașini cu care o bandă de spărgători doar ce au fugit de la ultima bancă pe are au jefuit-o, iar poliția este pe urmele tale. Jocurile de condus sunt în general ok, dar dintodeauna am avut o slăbiciune pentru cele în care poți să distrugi decorul, să împuști sau să poți scoate de pe traseu concurenții, iar în Reckless Getaway ai parte de ceva distrugeri, urmăriri cu poliția și în general haos complet în trafic.

Caracteristici

• 16 niveluri
  • 4 decoruri: suburbii, deșert, coastă și iarnă
  • controale simple
  • deblochezi niveluri noi câștigând stele
  • tabelă de scor globală, ca să te poți compara cu alți jucători
  • fizică “realistă” ce sporește nivelul de haos

Poți juca cele 16 niveluri în două moduri diferite: Getaway și Wreckless. Mie mi-a luat cam 2 ore să termin jocul în fiecare mod. Acțiunea este foarte antrenantă, nu ai timp nici să respiri în timpul unui nivel. Există câteva powerup-uri: unul face masina ta să sară și chiar te poți urca pe camioanele din trafic, altul este nitro și al treilea foarte util trimite o undă de șoc care face curățenie în jurul tău, dând de pereți cu celelalte mașini :)

În Getaway ai o mașină normală și în timp ce fugi de poliție trebuie să acumulezi puncte adunând monezi înșirate pe drum. Evident poți să distrugi alte mașini întrând în ele, decorul și în general tot ce-ți iese în față, dar mașina ta nu este foarte rezistentă și vei fi distrus destul de ușor, iar când ești distrus pierzi puncte. Ca să poti aduna toate monezile trebuie să fii foarte atent pentru că multe dintre ele sunt accesibile doar dacă sari pe rampe, iar altele sunt plasate pe drumuri laterale și trebuie să fii atent să nu pierzi intrarea.

Pe de altă parte în modul Wreckless primești un camion cu care să-ți croiești drum prin decor și restul participanților la trafic și nu mai ai monezi de cules. Deasemenea când scoți de pe șosea și distrugi alte mașini sau mașini de poliție primești ceva mai multe puncte decât în modul Getaway. Deși este greu și riscant, acum că ai și tu camion poți îndrăzni să te înfigi în alte camioane, pe care nu le poți distruge, însă le poți scoate de pe șosea, dar răsplata este pe măsura: de două ori mai multe puncte decât pentru o mașină de poliție.

Ca să poți debloca niveluri noi trebuie să câștigi stele, care sunt acordate în funcție de numărul de puncte . Este interesant în sistemul de puncte că atunci când ieși prea mult timp de pe traseu sau mașina ta este distrusă atunci ți se scad puncte. Dacă ești distrus de prea multe ori nu mai poți obține numărul maxim de stele în nivelul respectiv.

Pe HTC Sensation și pe Nexus S jocul rulează perfect, dar pe Galaxy Tab 7 crashuiește cam des și nu prea se poate juca. Când îl instalați e bine să fiți pe Wifi pentru că deși aplicația are doar 2.6Mb, la prima rulare downloadează destul de multe date, nu afișează cât, dar a durat cam 2-3 min pe Wifi.

Jocul costă 8.90 Lei și se poate cumpăra de pe Android Market