[Game Review] Guns’n'Glory

Bandiți Guns’n'Glory este la bază un joc de tip tower defense, dar cu o mică adăugire: poți muta oricând unitățile în timpul jocului. Această particularitate face jocul să ducă un pic a strategie în timp real. Deasemenea premiza jocului este ceva mai ciudată. Spre deosebire de alte jocuri de tip tower defence aici nu salvezi lumea de extratrereștri, nici nu aperi pietre prețioase. Tematica este western și tu controlezi niște bandiți, indieni, tunuri și mitraliere care încearcă să oprească valurile de coloniști ce încearcă să ajungă în vest.

Unități/Inamici  Jocul cuprinde în cea mai recentă versiune 8 tipuri de unități pe care le poți controla și 6 tipuri de coloniști pe care trebuie să-i oprești în 40 de niveluri de joc. Deasemenea jocul are 3 niveluri de dificultate.

Înițial pornești cu un singur bandit și pe măsură ce-i jefuiești pe coloniști capeți dolari cu care poți trezi și recruta alți bandiți care dorm împrăștiați pe întreaga hartă.

Fiecare unitate este mai eficientă împotriva anumitor tipuri de inamici. De exemplu arcașii indieni sunt cel mai eficienți împotriva căruțelor cu coviltir. Deasemenea unitățile au și puncte slabe, cum ar fi tunurile și mexicanii care sunt ineficienți împotriva călăreților și a celor pe jos. În tabelul din dreapta sunt detaliate exact slăbiciunile și punctele forte.

Fiecare unitate are o anumită putere de foc, rată de foc și bătaie. Cea mai avansată unitate este bandita blondă care are o bătaie impresionantă și putere foc destul de mare. În plus fiecare unitate poate fi promovată, astfel îmbunătățindu-i caracteristicile.

După cum spuneam de la început unitățile pot fi mutate oricând în timpul jocului și poți să te ții după un colonist care a scăpat. Unitățile pot să culeagă lăzi cu diverse îmbunătățiri temporare (cresc puterea sau rata de foc) și mai poți găsi și lăzi cu bani sau lăzi care amână venirea sherifului dacă ai scăpat prea mulți coloniști. Tunurile și mitralierele pot fi montate pe trenuri și vapoare pe care le poți muta așa cum ai nevoie.

În ultima versiune au fost adăugate și capcane cu TNT. Îi aștepți pe coloniști să ajungă lângă explozibil și declanșezi ca să scapi de grupuri mari de inamici.

Concluzie

Jocul este destul de simpatic, iar dacă îți plac jocurile de tip tower defense atunci sigur Guns’n'Glory o să te prindă. Grafica este bine făcută, iar efectele sonore western caraghioase. Sunt momente în care jocul poate fi un pic plictisitor, până trece un val mare de coloniști, asta dacă nu ești maniac și vrei să faci micro-management cu bandiții. La un preț de doar 4.21 Lei jocul chiar merită și există și versiune gratuită cu reclame.

There are no comments yet, add one below.