[Game Review] Gun Bros

Recomandat androizi.roZilele trecute căutam un joc despre care să scriu și am dat de Gun Bros printre recomandările editorilor Android Market și mi-am propus să testez câteva niveluri. Vreo 6 ore mai târziu încă mai “testam”.

Gun Bros a fost creat de Glu Mobile, este un joc de acțiune, este gratuit și foarte adictiv așa că asigurați-vă că nu aveți vreun dead-line sau ceva urgent de făcut înainte să-l instalați. Apropo de instalare, jocul este destul de mare, aveți grijă să fiți pe WiFi pentru că pe HTC Sensation a downloadat 145MB, iar pe Galaxy Tab chiar 155MB, mărimea fișierelor depinde de rezoluția telefonului/tabletei. Ieri am avut surpriza să constat că jocul a primit un update, iar acum poți folosi grenade, iar powerup-urile pot fi cumpărate și în timpul jocului, nu doar între misiuni.

device-2011-08-27-162642 Jocul este un clasic twin-stick (cu o mână controlezi mișcarea, iar cu cealaltă arma) în care trebuie să te aperi de valurile de inamici care vin peste tine. Numele jocului vine de la fratele care te urmărește peste tot pe și care trage și el în tot ce se apropie. Din păcate jocul nu suportă modul multiplayer, ce poți face însă este să folosești jucătorii prietenilor tăi de pe Facebook în jocurile tale ca fratele tău deși va fi în continuare controlat de joc. Dar prietenii tăi vor câștiga puncte de experiență. La fel, dacă un prieten folosește jucătorul tău când se joacă atunci tu vei primi puncte de experiență. În plus ai avantajul că fratele va avea experiența și armele prietenului tău.

Pe măsură ce joci și omori inamici câștigi Explodium și puncte de experiență (XP). Explodiumul îl poți transforma în credite cu care poți cumpăra arme și armuri mai puternice sau powerup-uri pe care le puteți folosi în timpul jocului. Ai mai multe rafinării în care se transformă Explodiumul și cu cât ești dispus să aștepți mai mult câștigi mai multe credite. Punctele de experiență îți aduc viteză, forța de atac și apărare pe măsură ce-ți duci personajul la un nou nivel. Există un număr extrem de mare de arme pe care le poți cumpăra: pistoale, puști, mitraliere, lasere, arme speciale etc. Fiecare armă are putere și cadență și îți poate influența viteza de mișcare – o armă mai grea e mai greu de cărat. Armurile îți pot îmbunătăți sau scădea una sau mai multe caracteristici: atacul, apărarea și viteza.

Poate vă întrebați cum de este gratuit jocul. În parte pentru că afișează reclame, dar mai important pentru că anumite arme, armuri și upgrade-uri nu pot fi cumpărate decât cu War Bucks pe care trebuie să-i cumperi cu bani adevărați. Mai poti câștigaWar Bucks și instalând alte jocuri ale dezvoltatorului.

Peste tot prin joc dezvoltatorii au aruncat mici ironii. De exemplu, unul dintre inamici Kamikatze ni se spune în descriere că este înnebunit și împins la sinucidere cu ajutorul unui ecran montat în cască pe care rulează în continuu comedii romantice.

Concluzie

Este un joc bine făcut, grafică excelentă, adictiv și gratuit. Fiecare planetă are 50 de valuri de inamici care îți vor asigura multe ore de joc. Acțiunea este foarte aleră, fără respiro, oricând mă opream pentru un screenshot de obicei și muream.

Deși jocul propriuzis se mișcă bine și pe HTC Sense și pe Galaxy Tab 7″ meniurile dintre niveluri răspund destul de greu. Prețurile armelor cresc exponențial și ajungi să joci ore întregi pentru a-ți putea permite un upgrade. Poate nu întâmplător, deoarece poți oricând să cumperi cu bani reali arme foarte performante.

Dacă ai niște timp de omorât între două trenuri sau în timpul unui zbor mai lung Gun Bros poate fi o alternativă bună.

There are no comments yet, add one below.