[Game Review] Bunny Shooter, sau Angry Birds cu iepuri?

on Sep 08 in Jocuri, Review by

Recomandat androizi.roDin primul moment în care începi să joci Bunny Shooter este imposibil să nu faci asemănarea cu Angry Birds. Dar este Bunny Shooter doar o clonă de Angry Birds sau are ceva original? Citiți articolul și veți vedea.

În loc de praștie cu păsări supărate aici ai un arc cu săgeți, iar în loc de porci sau maimuțe tragi în iepurași. Grafica este plăcută, în stil de benzi desenate, cu tușe negre groase. Iepurașii roz contrastează bine cu cerul bleu și verdele cozilor de morcovi prezenți peste tot, dar parcă totuși jocul are un aspect ușor șters față de culorile vibrante din Angry Birds, în special Rio. Un aspect neplăcut unde dezvoltatorii nu și-au făcut treaba cum trebuie sunt elementele de interfață pe un ecran cu rezoluție mare, cum ar fi pe Galaxy Tab. După cum puteți să vedeți clar în screenshot-uri butoanele sunt pixelate, dar elementele grafice de joc propriu-zis nu sunt afectate. Un alt element supărător sunt texturile mult prea mici. În zonele unde este desenat pământ repetiția elementelor grafice este supărătoare. Am măsurat și textura de pământ mai deschis la culoare are 32×32 pixeli!

sc20110908-034707 sc20110908-034228

Sunetele jocului sunt faine, aproape orice element scoțând un sunet specific: arcul scârțâie, bombele explodează, iepurașii au un râs sadic – în special când ratezi. În schimb muzică avem doar în meniu, în timpul jocului lipsind cu desăvârșire.

Controlul jocului este foarte simplu și intuitiv. Pur și simplu apeși pe arc și tragi de el în direcția în care vrei și cât de tare vrei. Îi dai drumu și săgeata zboară. Este de apreciat și butonul de replay permanent vizibil, cu efect instantaneu, fără nici o confirmare. Este foarte util la unele niveluri unde am încercat și de 20 de ori pentru a scoate 3 stele.

Și așa ajungem și la scopul jocului. Evident să omori iepurași drăguți, dar cu cât mai puține săgeți. Pe măsură ce înaintezi în joc dificultatea crește și apar și elementele care îl diferențiază clar de Angry Birds. În multe niveluri nu este suficient să ai îndemânare și țintă bună, ci trebuie să-ți folosești mintea să te prinzi unde trebuie să tragi și chiar în ce ordine pentru a rezolva nivelul în numărul minim de săgeți. Practic Bunny Shooter introduce un element de puzzle, pe lângă partea de arcade cu care eram obișnuiți din Angry Birds. Săgețile sunt de un singur fel, spre deosebire de Angry Birds unde aveai diverse tipuri de “muniție”, dar aici sunt alte elemente pe care le poți folosi pentru rezolvarea puzzle-urilor: funii care pot fi tăiate, bombe care explodează, nicovale care pot fi dărâmate pentru a strivi iepurașii, sau din care săgețile ricoșează pentru a trage “după colț”, baloane sau mingi de bowling.

sc20110908-035716 sc20110908-034957

Concluzie

Chiar dacă inițial pare doar o clonă de Angry Birds jocul îmbină în mod interesant elemente de arcade cu puzzle ceea ce duce Bunny Shooter la un alt nivel. Fanii Angry Birds în mod cert vor îndrăgi și acest joc și vor termina cele 60 de niveluri disponibile acum într-o clipită. Producătorii promit în viitorul apropiat și alte “lumi” cu noi niveluri, ceea ce nu face decât să întărească opinia mea că jocul a fost lansat neterminat. Spun asta din cauza numărului mic de niveluri, graficii nefinisate, problemelor de interfață la rezoluție mare și lipsa muzicii în joc. Dar nu lăsați asta să vă oprească să descărcați jocul și să vă bucurați de câteva ore de măcelărit iepurași roz :)

sc20110908-035143

There are no comments yet, add one below.